Poniżej przedstawiamy oznaczenia, które znajdują się na karcie produktu wraz z informacjami na temat czasu realizacji zamówienia.
W 70% nasze stany magazynowe są synchronizowane ze stanem magazynowym producentów. Pozostała część wymaga weryfikacji z naszym producentem.

Image

Produkt dostępny w magazynie

Podana przy etykiecie data wskazuje przybliżoną datę wysyłki produktu z magazynu naszego lub dostawcy.
Nie uwzględnia ona czasu na doręczenie przez kuriera, który wynosi zwykle 24-48h.

Wskazane daty różnią się w zależności od kraju pochodzenia producenta, procesów logistycznych lub produkcyjnych.

Image

Produkt niedostępny na magazynie

Oznacza, iż musimy zweryfikować stan magazynowy u producenta lub ustalić termin realizacji indywidualnego zamówienia.

Jeśli przy etykiecie podana jest data, oznacza to że oczekujemy na planowaną dostawę. W innym przypadku zostaw kontakt do siebie, sprawdzimy najszybszy termin realizacji.

Przydatne informacje

  • Planowana data wysyłki, zostanie przesłana na Twój adres e-mail po przyjęciu zamówienia do realizacji.
  • Jeśli preferujesz późniejszy termin realizacji wysyłki, powiadom nas o tym w komentarzu do zamówienia.
  • Przyczyną dłuższych terminów realizacji jest czas potrzebny na sprowadzenie towarów do naszego magazynu (produkty sprowadzane są z Belgii, Dani, Szwecji oraz Azji).
  • Produkty personalizowanie pod zamówienie Klienta mogą wymagać dłuższego czasu realizacji.

Często zadawane pytania

image

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

W celu określenia daty realizacji wejdź na kartę produktu i zapoznaj się z przewidywaną datą wysyłki. Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie SMS oraz email z planowaną datą wysyłki.
Przykładowy nagłówek wiadomości "[Decolab24.pl] Zamówienie: #0000 przyjęte do realizacji" Jeśli zamówienie zostało już nadane do wysyłki, odszukaj poniższą wiadomości **
Przykładowy nagłówek wiadomości "[Decolab24.pl] Zamówienie #0000 zostało nadane do wysyłki" Sprawdź folder SPAM jeśli nie potrafisz odszukać wiadomości lub skontaktuj się z nami.

image

Dlaczego mogę dodać do koszyka produkty niedostępne?

Taka możliwość istnieje dla produktów, które oczekują na dostawę do magazynu lub wiemy że są w trakcie produkcji. Najczęściej widnieje przy nich data kolejnej dostawy. Jeśli jej nie widzisz, poinformujemy Cię o niej i wtedy podejmiesz decyzję.

image

Kiedy otrzymam produkty o różnym czasie realizacji?

Domyślnie, wysyłka nastąpi kiedy skompletujemy wszystkie produkty z zamówienia. Przykładowo, jeśli pierwszy produkt gotowy będzie za 3 dni a drugi za 7 dni, wysyłka obu produktów z zamówienia nastąpi za 7 dni.

image

Nadal nie dostałem/am zamówienia, co się dzieje?

Przejrzyj wiadomości SMS lub email nadane z naszego numeru, odnajdziesz tam termin planowanej wysyłki ustalony z dnia, w którym złożone zostało Twoje zamówienie.

Koszyk

Koszyk jest pusty

 

Panel Klienta

Panel Klienta

Nie masz konta?
Załóż konto