ZWROT TOWARU

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 ze zm. ) Klient, który jest konsumentem, tj. osobą fizyczną dokonującą zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. W decolab24 dajemy Ci 30 dni na dokonanie zwrotu!

Zwrot? To proste!

W naszym sklepie zwrot towaru możliwy jest do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez potrzeby podawania powodu. Zwracany towar musi być nowy, kompletny, bez oznak użytkowania i nie może być w żaden sposób uszkodzony. Przy zakupie najlepiej zachować nasz karton i folie, w które będzie można zapakować towar z powrotem. Nie musisz podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – przyda się nam przy poprawie działania naszego sklepu.

Jak zwrócić towar?

Skontaktuj się z nami mailowo sklep@decolab24.pl bądź telefonicznie (32) 728 15 80  podając numer swojego zamówienia i poinformuj nas, że chcesz dokonać zwrotu, stosowne oświadczenie można przesłać mailowo, listownie na adres MAGAZYNU: Decolab, ul. Ptasia 18 lokal 8, 41-200 Sosnowiec lub telefonicznie w terminie 30 (trzydziestu) dni, od daty odebrania zamówionych produktów. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest dostępne tu„FORMULARZ ZWROTU” - PDF Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Pieniądze zostaną zwrócone maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych.


Nie wysyłaj zwrotu przesyłką za pobraniem, nie mamy technicznej możliwości odebrania takiej przesyłki. Zwrot produktów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą oraz z wypełnionym „formularzem zwrotu” na adres MAGAZYNU:
DECOLAB
ul. Ptasia 18 / lokal 8,
41-200 Sosnowiec

Pamiętaj!

Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu.
Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym na wskazany przez Ciebie rachunek maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu.
Koszty odesłania do nas towaru nie podlegają zwrotowi.
Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
Przed wysłanie towaru skontaktuj się z nami.

REKLAMACJA TOWARU

Produkty z naszej oferty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy na okres 24 miesięcy od daty zakupu zgodnie z ustawą o specjalnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Przed wysłanie są sprawdzane i zabezpieczone do transportu. 

Jak zareklamować produkt, który właśnie dostarczyliśmy do Ciebie ?

Spisz protokół szkody w obecności kuriera w momencie dostarczenia przesyłki. Pobierz formularz reklamacyjny  FORMULARZ REKLAMACYJNY - PDF – wydrukuj go i dokładnie wypełnij. Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem nie możemy przyjąć. Przygotuj numer zamówienia, dokument zakupu oraz przyczynę reklamacji jak i również zrób zdjęcia reklamowanego produktu z widocznymi wadami. Zdjęcia należy przesłąć w mailu wraz z formularzem reklamacyjnym i protokołem szkody. Przed odesłaniem towaru do nas skontaktuj się z nami mailowo sklep@decolab24.pl bądź telefonicznie (32) 728 15 80 , 

Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu lub na podstawie przesłanych zdjęć. 
Jeżeli zaistnieje potrzeba odesłania do nas towaru i po skontaktowaniu się z nami chcesz we własnym zakresie dokonać zwrotu, spakuj i zabezpiecz towar oraz odeślij go do nas na adres magazynu: 

DECOLAB
ul. Ptasia 18 / lokal 8,
41-200 Sosnowiec

Pamiętaj!

Przy odbiorze przesyłki sprawdzić zawartość w obecności kuriera. W razie uszkodzeń lub niezgodności prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera w momencie odebrania towaru. Protokół szkody jest podstawą do roszczeń gwarancyjnych w przypadku uszkodzeń które mogły powstać w trakcie transportu lub jakichkolwiek innych niezgodności. Spełnienie tych warunków będzie podstawą do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera lub skontaktuj się z nami w celu zorganizowania wysyłki.
Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
Zachowaj nasz karton i folie – będziesz mógł zapakować w nie reklamowany towaruW przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy). Jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.

Jak zareklamować produkt, który użytkujesz i jest objęty gwarancją ?

Pobierz formularz reklamacyjny FORMULARZ REKLAMACYJNY - PDF– wydrukuj go i dokładnie wypełnij. Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem nie możemy przyjąć. Przygotuj numer zamówienia, dokument zakupu oraz przyczynę reklamacji jak i również zrób zdjęcia reklamowanego produktu z widocznymi wadami.  Zdjęcia należy przesłąć w mailu wraz z formularzem reklamacyjnym oraz dokumentem zakupu. Przed odesłaniem towaru do nas skontaktuj się z nami mailowo sklep@decolab24.pl bądź telefonicznie (32) 728 15 80 ,
Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu lub na podstawie przesłanych zdjęć. 
Jeżeli zaistnieje potrzeba odesłania do nas towaru i po skontaktowaniu się z nami chcesz we własnym zakresie dokonać zwrotu, spakuj i zabezpiecz towar oraz odeślij go do nas na adres magazynu: 

DECOLAB
ul. Ptasia 18 / lokal 8,
41-200 Sosnowiec

Pamiętaj!

Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera lub skontaktuj się z nami w celu zorganizowania wysyłki. 
Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
Zachowaj nasz karton i folie – będziesz mógł zapakować w nie reklamowany towaru
W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy). Jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.


WYMIANA TOWARU

Bez problemu wymienimy Twój produkt. Zakupione u nas produkty może zostać wymieniony pod warunkiem, że odesłany towar był nieużywany i nie jest uszkodzony oraz nie był sprowadzany na Twoje indywidualne zamówienie. Wymiana bądź zwrot towaru możliwa jest do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Jak wymienić produkt?

Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się wybrany produkt, na który chcesz dokonać wymiany. 
Pamiętaj, że wymiany możesz dokonać tylko tego samego modelu lub na inny droższy model. 
Skontaktuj się z nami mailowo sklep@decolab24.pl bądź telefonicznie (32) 728 15 80 podając numer swojego zamówienia. Dzięki temu będziemy mogli sprawdzić czy podany przez Ciebie produkt jest dostępny oraz jak długo będzie trwać przygotowywanie przesyłki, jeżeli bedziesz sobie życzył to zorganizujemy także cały proces odesłania wymienianego towaru.


Pamiętaj!

Nie zapomnij dołączyć do przesyłki dowodu zakupu.
Produkt do wymiany odsyłasz na swój koszt.
Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
Przed podjęciem decyzji skontaktuj się z nami, w trosce o bezpieczeństwo przesyłki możemy zaproponować zorganizowanie przez nas transportu firmą kurierską z którą współpracujemy.
Jeżeli po skontaktowaniu się z nami chcesz we własnym zakresie dokonać wymiany, spakuj i zabezpiecz towar oraz odeślij go do nas na adres magazynu: 


DECOLAB
ul. Ptasia 18 / lokal 8,
41-200 Sosnowiec

 


Accept

Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.