CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienia realizujemy w ciągu maksymalnie 1-4 dni roboczych (dotyczy produktów dostępnych na magazynie). W przypadku produktów niedostępnych na magazynie czas realizacji zamówienia może się wydłużyć i zostanie ustalony indywidualnie, po złożeniu zamówienia skontaktujemy się z Tobą, żeby ustalić dogodny termin dostawy. 

Zamówienie złożone w dni robocze: do godziny 13:00 – wysyłamy tego samego dnia, o ile do tej godziny zostaną zaksięgowane środki na koncie lub wybrana opcja płatności przy odbiorze. Po godzinie 13:00 – wysyłamy pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone, o ile zostaną zaksięgowanie środki na koncie lub wybrana opcją płatności przy odbiorze. Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta: wysyłane są pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia, o ile zostaną zaksięgowane środki na koncie lub wybrana opcja płatności przy odbiorze. Uwaga! Zwróć uwagę czy produkt jest u nas dostępny. Czas realizacji zamówienia produktu który nie jest dostępny na magazynie może być dłuższy.

CZAS I KOSZTY DOSTAWY

Darmowa wysyłka obowiązuje na cały asortyment, dotyczy zamówień złożonych z opcją płatności w formie przedpłaty. W przypadku wybrania płatności przy odbiorze promocja darmowej wysyłki nie obowiązuje ze względu na podwyższony koszt takiej usługi. Czas trwania promocji jest ograniczony i obowiązuje tylko na terenie RP.

Jeżeli nie stanowi inaczej to koszty przesyłki są wyliczane po dodaniu wybranych produktów do koszyka. Każdorazowo po nadaniu przesyłki, klient otrzymuje maila z informacją o nr listu przewozowego. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, lub w przypadku dużych gabarytów firmą transportową Rhenus Logistics. Doręczenie towarów następuje wyłącznie na terenie Polski. Na życzenie Klienta Sklep może wysłać towar za granicę, w celu obliczenia kosztów dostawy prosimy o kontakt: sklep@decolab24.pl, (32) 728 15 80, +48 731 002 369

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, w godzinach 9.00 – 17.00. Termin zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. Nie mamy wpływu na godziny dostawy przesyłek. Kurier nie ma obowiązku kontaktować się telefonicznie z klientem. W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować, gdyż nie mamy na to wpływu. W przypadku przesyłek gabarytowych dostawa odbywa się w systemie „burta-burta”, kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki, jednakże można osobiście podczas dostawy ustalić z kurierem warunki dodatkowej usługi.

Co zrobić jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Jeżeli przesyłka nie dotarła kolejnego dnia roboczego od momentu jej wysłania, prosimy skontaktować się z DHL pod numerem tel. (42)  6 345 345 (czynne: pn - pt: 7.00 - 20.00, so: 8.00 - 16.00) i podać numer przesyłki. Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (32) 728 15 80 lub korzystając z formularza kontaktowego.


Uwaga!
Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki przy odbiorze oraz koniecznie w obecności kuriera. W razie uszkodzeń lub niezgodności prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera w momencie odebrania towaru. Kurier ma obowiązek i musi poczekać na sprawdzenie towaru i spisanie protokołu a następnie skontaktuj się z nami mailow sklep@decolab24.pl, bądź telefonicznie (32) 728 15 80. Protokół szkody jest podstawą do roszczeń gwarancyjnych w przypadku uszkodzeń które mogły powstać w trakcie transportu lub jakichkolwiek innych niezgodności. Spełnienie tych warunków będzie podstawą do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.


Accept

Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.